Tuesday 13 July 2010

Going through a "Pink Patch"!

You may have noticed recently that our minis have been going through a bit of a "Pink Patch".

Long time followers of our work may recall that for the last few years, at the start of summer, we held a "Pink Week" on eBay where every item we listed for the week was...pink!

Vous avez peut-être remarqué que nos miniatures ont une tendance au rose, ces jours ci.....Ceux qui nous connaissent depuis longtemps se souviennent sans doute de notre "semaine rose" annuelle.....eh bien la voici, sous une forme un peu différente, parce que la semaine rose, chez nous, c'est sacré!!

Well, it's back for 2010!!  Except this time it'll be in our Etsy store.  And because pink is so cool, it won't just be a single week, it'll be all through July (or until we get fed up with pink!  It's not likely to happen...).  There's even a dedicated "Pink Patch" section in the store where you'll find the pink items grouped together.

They'll be a bit of everything - cakes & pastries (of course!), plates, dishes and other hand painted miniature tableware and servingware, shabby chic and non-shabby and, and, and...well, you'll have to wait and see! ;)

Evidemment, le rose c'est tellement chouette qu'une semaine, c'est pas assez; on part donc sur tout Juillet...ou jusqu'à ce qu'on en aie ras le bol ;-)....mais ça ça m'étonnerait!
C'est cool, "pink july", on dirait un nom de cocktail, genre "mint julep" (y fait chaud, on a soif!)
Il y aura de tout: des gâteaux, de la vaisselle, des accessoires, des bijoux....et plein d'autres choses...chut!

The first few "Pink Patch" items (shown above) were listed just before the weekend.

The items below were listed this afternoon....


Don't worry if you've missed out - there are many, many, MANY more "Pink Patch" items to come throughout July! :)

Et je ne veux pas entendre de longs hurlements de désespoir si vous avez raté quelque chose, parce que, vraiment, Juillet sera très, très, TRÈS rose :)

9 comments:

  1. Me encanta tus trabajos, sean del color que sean!!!
    Pero si este mes son rosas, los disfrutare muchisimo porque te quedan preciosos!!
    besitos ascension

    ReplyDelete
  2. D'accord, d'accord, on attend..
    A vrai dire je pense que le rose n'est pas une couleur très "frenchie"...donc y aura-t-il quelques exceptions en juillet ?!!!!
    En attendant voyons la vie en rose !

    ReplyDelete
  3. WOW! Everything is just beautiful!

    ReplyDelete
  4. Dear Emma, I love pink and your new creations are just wonderful!
    hugs,
    Marisa

    ReplyDelete
  5. Gracias Ascension!

    Hello Marie-Christine:)...des exceptions au rose?
    Je vais y réfléchir;-)

    Thank you Catherine!

    Hello Marisa, thank you so much, I never have enough of pink either, it's a joy to wrk with:)

    ReplyDelete
  6. tant qu'il n'a y a pas de mauve :D
    J'aime bien la chaise cupcake, elle est marrante.

    ReplyDelete
  7. Pink n'a jamais été ma couleur préférée, jusqu'à tout récemment.
    J'aime à voir la vie en rose, et de voir votre travail est un réel plaisir.

    ReplyDelete
  8. J'adore vôtre travail. C'est un vrai plaisir pour les yeux.

    ReplyDelete
  9. C'est chouette le mauve Stéphanie!!...et sur la chaise, c'est une religieuse, pas un cupcake, mais les deux sont bons, c'est l'essentiel!
    Je t'écris bientôt...

    Teresa, gracias, je ne savais pas que tu parlais si bien Français!!!

    Merci Jaione:)

    ReplyDelete